Alfabetul în versuri Literele W, Q şi Y

W, Y şi Q, litere de împrumut,
Să le uit, cum am putut?
Walt Disney cum pronunţam
Literele de nu ştiam ?
De yacht nici că pomeneam
Pe y de nu-l aveam.
Sau Quebec, oraş frumos.
Mă uitam de sus în jos
Şi nu ştiam cum să-i zic,
Motivând că eu sunt mic!

Acum, orice literă ştiu
Să pronunţ şi să o scriu.
Singur pot ca să citesc
Şi să scriu tot ce doresc.
Printre litere de-acum,
Sigur voi avea drum bun!

8 gânduri despre „Alfabetul în versuri Literele W, Q şi Y

    • Cătălin, păi raspunsul este simplu: vin sărbătorile de iarnă, copiii trebuie să înveţe poezii cu Moş Crăciun, trebuie să citească povestioare , să intre în atmosfera sărbătorilor! Pregăteşte-ţi imprimanta pentru nepoţică! Voi avea şi pentru ea o poezioară.

  1. Mă întrebam cum o s-o rezolvați cu literele de împrumut. Vă sugerez o pagină separată cu toate postările legate de alfabet. Pentru bunici viitori, ca mine, cândva, ar fi un ajutor nemaipomenit … 🙂

    • Chat Noir îţi multumesc pentru sugestie. Este interesanta şi de dus la indeplinire ideea, dar fiind totuşi o bunică, nu excelez in artificii tehnice la calculator. Am să solicit suport tehnic (mi-o sări cineva în ajutor!) şi sper să iasă ! Încă odată mulţumesc.

Lasă un răspuns

