Daruri dorite

Moş Crăciun, fiindcă sunt mică,
Mie dă-mi o păpuşică
Şi bunicii o ciocolată,
Că mi-o dă mie pe toată!

6 gânduri despre „Daruri dorite

    • Mare Han, este vorba despre pisoi? Dacă da, îţi va fi greu fiindcă pisoii doar miaună ! Dar ascultă. Poţi să-i reciţi spre exempluŞ
      Moş Crăciun miau-miau
      Sunt Pisoiu şi eu vreau
      Să mă ţină hanu- braţe
      Nu de coadă să mă-nhaţe!

  1. Mini-gogasa e o ochioasa cu ochi albastri de vreo 3 anisori care e scumpica foc, dar multumesc pentru poezioara. Promit sa incerc s-o invat si sa i-o spun mosului, cu toate ca Marele Han stie ca daca se atinge de codita mea s-ar putea sa-i mearga lui rau 😀

    • Să trăiască mini-gogoaşa şi să vă descreţească mereu frunţile. Presupun că că înainte de a o aduce pe lume mama ei îi cântau cam aşa:
      Cu ochi albaştri de peruzea
      Să se nască fata mea,
      Ca să fie mai frumoasă
      Decât oricare crăiasă.

Lasă un răspuns

