Alertă de Moş Nicolae

Lume, lume, ajutoor!
Hai să căutăm de zor
Prin cutii şi pe sub pat,
Tot ce am de încălţat:

Pantofiori, papuci, ghetuţe,
Cizmuliţe, săndăluţe,
Adunate, curăţate
Şi la uşă puse toate,

Fiindcă moşu până-n zori,
Daruri pune-n pantofiori
Şi eu vreau pe toţi să-i pun,
Să-i umple cu ce-i mai bun!

7 gânduri despre „Alertă de Moş Nicolae

    • Elisa, ţin cont întotdeauna că celor mici le plac versurile din care se revarsa veselia, încerc de fiecare dată să îmi iasă aşa ceva şi dacă am reuşit, mă bucur. Sărbători feericite şi ţie.

Lasă un răspuns

