LANSARE DE CARTE

Iată că a sosit şi momentul lansării cărţii scrise de mine şi ilustrată de talentata mea prietenă MIRELA PETE. Invitaţia făcută de Editura ARAMIS ca şi afişul vă dau toate datele, mie nerămânându-mi decât să vă spun că Parcul tineretului – unde se află Palatul copiilor – prin frumusetea lui, poate completa o seara plăcută.

  Afisul pus la intrarea Palatului copiilor,  suplimentează invitaţia :

58 de gânduri despre „LANSARE DE CARTE

    • Ervin, doar nu o să spui că şi acum te-ai aflat din întâmplare pe blogul meu!! Îţi mulţumesc prieten drag, pentru promptitudinea cu care îmi primeşti postările şi pentru implicarea sufletească. Păcat că eşti la mii de km depărtare, dar oricât de departe ai fi îţi simt incurajarea şi-ţi mulţumesc!

  1. Felicitări şi mult succes! Să fie citită cu plăcere de câţi mai mulţi prichindei şi să fie atât de îndrăgită, încât să ajungă să doarmă cu ea sub pernă. 😀 Eu cel puţin aşa făceam când eram mică şi-mi plăcea o carte fffffff mult.

  2. Draga Aura, iata ca a sosit si momentul in care ai ajuns sa oferi, din nou, la propriu, stropi de suflet din sufletul tau. E minunat tot ce faci, generozitatea si talentul nu sunt atribute universale, iar eu cand le intalnesc in acelasi loc ma-nclin si spun: Dumnezeu sa-ti dea numai bucurii!

  3. Pingback: Aura și minunăția ei de carte « Araceli

  4. Felicitari pentru carte si pot spune ca ai ales cea mai potrivita locatie pentru lansare! Intr-adevar, parcul „Lumea copiilor”, cum a fost denumit mai nou, este o minunatie. hiar alataieri am fost ultima oara acolo si se extinde in continuare.

  5. Pingback: Miercurea fara cuvinte – Du-ma fericire, in sus… « lunapatrata

  6. Pingback: Miercurea fără cuvinte 7 – la zidirea Lumii « Teo Negură

    • Pisoiu, ce bucurie că te reavad pe blogul meu ! Iţi mulţumesc pentru urare şi te aştept cu nerăbdare la lansare. Să vii la mine şi să-mi spui : eu sunt pisoiu! Marele Han ce mai face? Nu ştiu de ce dar mi+a fost imposibil să mai pot intra pe blogul lui.
      Te/ vă aştept cu mare, mare drag!!!!!

  7. De revenit, am revenit mai des, dar nu am mai comentat. Marele Han face bine si poate venim impreuna la lansare sa ne intalnim in sfarsit si fata in fata. Blogul lui a fost picat multa vreme, dar acum a revenit.

    Daca ajung la lansare (sa vad daca ma lasa sefu’ sa plec mai devreme de la munca) o sa vin sa te trag de maneca :D. Astept bolul cu lapte promis acum ceva vreme 😛

  8. Stai asa ca mi-am adus aminte ca as putea sa vin cu camera video (nu de mana, ci profesionala), sa filmez evenimentul si apoi hop cu el pe blog. ce zici esti de acord? Daca da sa imi dai un mesaj pe blog sau un e-mail, sa stiu. Zi frumoasa.

    • Costin este o vorbă românească : ” mănânci calule ovăz?” ( Ca să nu fie dubii în interpretare pentru situaţia în care nu ştii, îţi spun eu: calul ar mânca ovăz şi în somn dacă ar putea!!) Ziua frumoasă începe abia acum când mi+ai spus ca vii cu camera „profi”. Te aştept cântând Marşul triumfal!!!!

  9. Acum ne-am intors de pe strazile copilariei, cu premii si daruri, pentru ca meritam! Merita copiii, dar mai merita si parintii, ca-s terminata de oboseala, o oboseala placuta, ca am aplaudat, pe merit, doua ore!
    Felicitari Aurora, o carte care merita sa fie in bibliotecile tuturor prescolarilor! Sper sa-mi trimiti poze de la lansare, mai vorbim la telefon. Ma bucur ca unora le plac si ilustratiile mele…O zi frumoasa, la multi ani copiilor! 🙂

    • Mirela, felicitări pentru premii şi cadouri. In privinţa ilustraţiilor făcute de tine, toţi care au privit cartea le-au admirat şi nu numai unora. Fiecare poezie are reprezentarea ei grafică frumos intuită şi lucrată de tine. Sper să îţi pot trimite un filmuleţ.

  10. Pingback: DEXIGN. Kyte: logo şi ambalaj « Mirela Pete. Blog

  11. Pingback: Dezertor de serviciu « Teo Negură

  12. Ei bine, unde este sotul meu sunt si eu 🙂 Asa ca ne vom cunoaste maine. Eu vin inarmata cu aparatul foto, sa documentez evenimentul :)) Intrebare: Trebuie sa printam invitatia ca sa putem intra? Sau cum se procedeaza? Multumesc!

    • Irina, aşa şi trebuie! Nu trebuie invitaţie. La Palatul copiilor, intrarea din spate. Acolo va voi aştepta. Editura a organizat lansarea şi m-au asigurat că există afişul pus la intrare după care să vă ghidaţi.

  13. Pingback: Lumea Coca-Cola « Gabriela Elena

  14. Te felicit din toata inima pentru aceasta realizare! 😀
    Unde, daca nu la Palatul Copiilor, putea sa aiba loc aceasta lansare de carte pentru cei mici, foarte mici, parinti si bunici? 😉

    Ma onoreaza invitatia de a fi alaturi de tine la aceasta mare bucurie, dar din pacate doar cu gandul te voi insoti. Nu locuiesc in Bucuresti si sunt destul de departe de el.

    Sincere felicitari Aurora!

  15. Pingback: “Zilele Clujului” se termină cu…începerea Festivalului Internațional de Film Transilvania, TIFF! « Clipe de Cluj

  16. Pingback: Ofer casă contra umilinţă şi înfometare « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  17. Felicitări pentru minunata carte, pentru frumoasa lansare, pentru spectacolele cu cei mici, pentru tot! Ah, şi pentru prăjituricile unice şi excelente! Săru’ mâna şi numai bine să aveţi! 🙂

    • Adi, îţi mulţumesc pentru prezenţă, îţi mulţumesc pentru bucuria pe care am citi-o în ochii tăi, îţi mulţumesc pentru că mi-ai dat ocazia să cunosc un om minunat ca tine! Abia aştept să te reîntâlnesc ! Astă seară încă rememorez fiecare minut al lansării, dar mâine iau în primire Templierii tăi şi-ţi voi face recenzia! Cât despre prăjituri… oricând, cu plăcere, nu numai la o altă lansare, deşi o prevăd destul de curând!

  18. Doamnă, mă bucur tare că am avut ocazia să cunosc un Suflet ca Dumneavoastră. Iar papilele mele şi acum refac gustul minunăţiilor cu dulceaţă ce v-au ieşit din mânuţe. 🙂
    Cred că scrieţi la fel de bine cum faceţi prăjiturici sau invers, încă nu m-am lămurit. Cred că mai e nevoie de câteva lansări de-ale Dumneavoastră pentru a mă decide, cât de cât… 😀
    Săru’ mâna şi numai bine vă doresc! 🙂

  19. Pingback: Ce citesc în week-end « Teo Negură

  20. Pingback: Miroase a melci, a ciocolata si castani « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  21. Pingback: După melci « Ioan Usca

  22. Pingback: Poveste parfumată. Parfumul inocenţei « Mirela Pete. Blog

  23. Pingback: Ediţia a X-a, ediţie aniversară TIFF « Clipe de Cluj

  24. Pingback: Parfumul inocenţei « Gabriela Elena

  25. Pingback: Poveste parfumată. Propunerea temei: Mon amie la Rose « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu