20 de gânduri despre „MIERCUREA FARA CUVINTE – Sfârşit de an şcolar !

  1. Doamne ce copii frumosi! ce bine le sta cu uniforme! Am si uitat cum era… aici în Germania, nu exista asa ceva 😦
    O miercure minunata si vacanta placuta!

  2. Fericirea premiilor de sfarsit de an scolar, impreuna cu bucuria vacantei! Oboseala lunilor e scoala, incununata de zambetele jucause, care insotesc primele zile de vacanta mare! O adevarata bucurie! 🙂

    • Da Mirela, era zi de mare sărbătoare şi pentru noi pionierii de altădată aşa cum ayi copiii şi nepoţii noştri se bucură cu acelaşi entuziasm. vacanţa mare a fost este şi va fi pentru toţi copiii indifent de timpul pe care il trăiesc , o sărbătoare!

  3. Pingback: Texte « Ioan Usca

  4. Săru mâna Doamna Aurora !
    Aduc putin cu foştii pionieri ce eram noi . Tare bine le stă aşa frumoşi şi mândri , dar dintre toţi aproape poţi simţi ce mare i-a crescut inima învăţătoarei şi cât de mândră este . Mă înşel sau învăţătoarea este autorul articolului ?

    Zi frumoasă şi împliniri pe mai departe !

    • Sorin, da, ai dreptate dar parţial: da, când spui că cea mai mândră este învăţătoarea fiindcă îşi vede rodul muncii dar nu, nu autoarea este învăţătoarea. Eu sunt cu mult mai în vârstă. Eu sunt o pensionară bunicuţă.

    • Aniela, bine ai venit printre stropi de suflet. Amintirile sunt ale noastre . Le-am făurit cândva ca zestre pentru anii cu părul nins. Să le retrăim în gând, cu ochii minţii dar cu acelaşi suflet de copil.

Lasă un comentariu