Întâlnire cu Moş Crăciun (Pentru Giulia-Demetreea)

Dansez, dansez şi visez
Că sunt un fulg de nea.
În roiuri de stele valsez
Şi Moş Crăciun e-n inima mea.

Ghirlande poleite si globuri sclipesc,
Păpuşi, jucării şi bomboane,
Artificii în zeci de nuanţe lucesc
Şi toate-s un vis pe care-l trăiesc!

O! Vine,vine! Iată-l pe Moşul cel bun!
E-n faţa mea şi nu ştiu ce să-i spun.
Privesc totul de parcă-s vrăjită,
Mă bucur tare! Sunt fericită !

Această poezie mi-a fost inspirată de nepoţica mea Giulia prin sensibilitatea şi candoarea ei deosebită.

Rog pe toţi care vor recita această poezie să specifice  că a fost scrisă de mine pentru Giulia.

Teo Negura, Luna patrata, Gabriela Savitsky, Mirela Pete, Rokssana, Innerspacejournal, Madi si Onu CellaFlorina,   G1B2I3,   Gabriela Elena,   Luna PatrataSupravietuitor, UliseVania, Zamfir.

29 de gânduri despre „Întâlnire cu Moş Crăciun (Pentru Giulia-Demetreea)

  1. „Dansez, dansez şi visez
    Că sunt un fulg de nea.
    În roiuri de stele valsez
    Şi Moş Crăciun e-n inima mea.”

    Într-o astfel de situaţie fericită, Moşul nu va fi niciodată trist.
    Şi da, îl păstrăm în inimi, indiferent de vârstă, bucurându-ne alături de cei mici.
    Zilele trec, una după alta, o să vină întâi Moş Nicolae, pe urmă deschidem larg sufletele şi pentru Moş Crăciun.

    Gânduri bune, Aura, o după amiază plăcută să ai!

    • Cristian, eu sunt deja pe urmele lui Moş Crăciun şi ca un adevărat paparazzi îi surprind toate mişcările pentru a le oferi copiilor de la grădiniţe toate ştirile, nu de alta dar să ştie cum să îl întâmpine.

  2. Pingback: Un drum anevoios | Per aspera ad astra

  3. Pingback: arta « Rokssana's Blog

  4. Pingback: Vorba aia… « lunapatrata

  5. Pingback: O veste bună « Teo Negură

  6. Pingback: 59 de principii ale profesorului de succes şi nu numai (37) | innerspacejournal

  7. Reiese din fiecare vers bucuria de a scrie, fericirea de a fi alături de oameni frumoşi la suflet, serioşi, sinceri. Versuri care se pot cânta cu uşurinţă, versuri care stârnesc nerăbdarea, gândurile, imaginaţia, fascinează prin simplitate, strălucesc datorită mesajului.
    Sufletul meu de copil se bucură şi aşteaptă nerăbdător cele mai frumoase sărbători ale anului. iubesc acest anotimp pentru tot ceea ce oferă privirii, spiritului, dar mai ales copiilor.
    Venim şi cu o invitaţie către tine, ne-ar face plăcere să faci parte din reţeaua Amprente Literare.

    Să ai o noapte magică!

  8. Pingback: Colţul cu vechituri – 4 « Colţu' cu muzică

  9. Pingback: Parfum de munte. Poveste parfumată « Mirela Pete. Blog

  10. Pingback: Întoarcere (Parfum de munte) | innerspacejournal

  11. Ce frumooos.

    A aparut cartea mea „Tobias, elefantelul colorat” la Editura Aramis. 🙂

    Maine, 26 noiembrie am lansare. Mi-ar fi parut bine sa va revad. Astept pareri despr ecarte, daca veti reusi sa o citit nepotilor.

    Ganduri bune.
    Claudia

  12. Pingback: Antrenamentul discobolei. « Tu1074's Blog

    • Virusel, salut ! Este cazul să mai te întorci în copilărie din când în când , că altfel îţi trebuie pusă o bulină roşie pe blog şi una care să-ţi însoţească linkul!
      Mulţumesc de urare. Şi ţie o duminică şi frumoasă şi inspirată!

Lasă un comentariu