CRIZANTEMA

 

 

96. CRIZANTEMA

 

 

In grădina mea frumoasă,
Toamna e la ea acasă:
Pomii mi i-a desfrunzit,
Florile mi-a ofilit.

Numai crizantemele
Işi pun diademele
Din o mie de petale
Mici bijuterii florale.

Doar o crizantemă mică
Se plângea că-i este frică,
Când bruma ce se iveşte
Dimineaţa o trezeşte.

Un pitic ce sta pe-o frunză,
O aude şi se-amuză:
Semeni, zice el glumeţ,
Cu-n căpşor cu părul creţ!

20 de gânduri despre „CRIZANTEMA

  1. Mi-a plăcut atât de mult încât mi-a venit o idee pe care numai tu o poți pune în practică: să scrii poezii cu florile toate, în ordine alfabetică! Azalee, bujor…C-ul îl ai, dalie, etc etc. Superbe vesruri! Te pup, noapte bună! 🙂

  2. Pingback: Pikinii la un an « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Doi ani de poveste parfumată…La mulți ani frumoși! « Mirela Pete. Blog

  4. I-ai dat Andaluzei idee pentru un nou proiect…covor de crizanteme!
    Ori vrea sa te primeasca cu covorul rosu,ori tare mi sa nu te duca cu presul…stii tu,sa te faci ca ploua cand face ea nazbatii!

  5. Pingback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

  6. ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
    ❤ 1 Martie fericit! O pimăvară magică tuturor!❤
    ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╝
    ….. …… _(‾‾)_ . .♫. . … _(‾‾)_
    . .♫ . . . .(_,☻,_). . . . . . (_,☻,_). ♫…
    . (¯`v´¯). (_)(_). . (¯`v´¯) (_)(_) . .(¯`v´¯)
    (¯`(@)´¯) ♫.║ . . (¯`(@)´¯).║ . . (¯`(@)´¯)
    . (_.^._)(¯`v´¯) . .(_.^._).(¯`v´¯). (_.^._)
    . . . ║ . (¯`(♥)´¯). . . ║. . (¯`(♥)´¯). . .║
    .♫ .’║ . .(_.^._)…’ (\ ║. ♫ .(_.^._)”’. (\║
    ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
    ❤ Contesa de CHOU-FLEUR ❤
    ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═

Lasă un comentariu