Colţ de pădure în oglinda apei

 Câteodată mă joc de-a pictatul. Imi place să rătăcesc  cu toate simţurile în lumea minunată a culorilor şi imaginaţia îşi ia zborul… uneori, se transformă în versuri.
Iată mai jos unul din rezultatele jocului meu de-a pictura, fără pretenţia de a o numi totuşi pictură, dar îl prezint azi în cadrul jocului găzduit de Sorin, Reflexii în oglindă.DSC04465

34 de gânduri despre „Colţ de pădure în oglinda apei

  1. ”Fără pretenția de-a o numi pictură” , zise Auraș, despre care știam eu că are talent cu carul, dar care uite că a avut și foarte buna inspirație de-a ne arăta o frumoasă pictură, care denotă nu doar talent, ci și sensibilitate și simț cromatic.
    Exact în timp ce erai tu la mine pe blog, eu…eu oare ce făceam? Ce desenam? Ai ghicit, dar încă e secret. Până deseară va fi gata. Te pup, să ai o primăvară superbă, senină, plină de soare și noroc! Consider că tabloul tău de azi este un mărțișor de mare valoare și mulțumesc pentru verdele și seninul acestei primăveri frumoase! 🙂

    • Mă faci să roşesc, mai ales că aprecierile vin de la o artistă a penelului! Dar, nu! eu ştiu că sunt doar pictor amator! Fireşte că mi-a făcut mare plăcere şi-ţi mulţumesc mult. Ha-haaaa! Ştiu ce deseneeeeezi!!!!!
      Abia aştept!
      Zi cu soare, primăvară nesfârşită în gânduri şi-n inimă să ai!

  2. Pingback: 1 Martie Martisor – La multi ani! O primavara frumoasa si norocoasa! | Hai ca se poate!

  3. Sunt impresionat profund !!!
    Ești deosebit de talentată și pictura mă lasă fără cuvinte !
    Oare de ce nu poate fi numită pictură ?!
    POATE fi numită pictură !
    Să-ți fie primăvara frumoasă și veselă și plină de fericire :)!
    Numai de lucruri bune să ai parte !

    • Mulţumesc pentru toată avalanşa de cuvinte frumoase! Neavând studii de specialitate, nu am îndrăznit să numesc jocul meu pe pânză „pictură”, dar dacă place, mă bucur mult. Mulţumesc pentru urări. Aceleaşi gânduri calde pentru tine şi Noemi.

  4. Senzitiva pictura ca si tine!…pai se putea altfel?
    Perspectiva ,gradatie,tonuri,nuante,denota ca ai simtul picturii…doar Andaluza asta cu nasul ei critic miorlaitor imi spune ca lipsesc florile despre care stii tu ce mare experta este ea!.Si ca are imaginatie nu gluma zice ca ai pictat si un soricel la scaldat pe malul din indepartare.Ba i se pare ca vede si o pisica printe copaci…ia te uita bine cu lupa ,ca mai stii, are rockerita asta felina dreptate!Cu detectorii ei supramiaocalifragilistici…

  5. Delicat coltul tau de padure, Aurora! Dupa parerea mea lucrarea este foarte frumoasa, reusita. Imi place cum ai sugerat trunchiurile copacilor prin acele linii fine, alburii. Felicitari!
    O primavara minunata iti doresc!

  6. Pingback: Primăvară « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: IQ ESTE BUN, totusi ma intreb daca nu cumva sunt greu de cap ?! - 2

  8. Aurora,da’ te joci bine de tot! Intr-adevar inspiratiile astea mai artistice is de tot felul :).Zic sa mai pui si alte picturi,ca eu chiar as vrea sa mai vad.Adica eu imi pun toate desenele naive si tu nu pui picturi din astea frumoase?

Lasă un comentariu