Mama mea

DSC04471
Cât este lumea de largă
Ca mama nu este dragă.
Zi de zi mă ocroteşte
Şi cu iubire mă creşte.

Cu o caldă mângâiere,
Mama-mi ia orice durere
Şi când lacrimi îmi apar,
Le sărută… şi dispar!

Chiar nu ştiu ce vrajă face:
Unde-i mama, este pace!
Ştiţi ce cred? Că e o zână,
Dintre toate, cea mai bună.

21 de gânduri despre „Mama mea

  1. adevarate zâne, mamicile! superbe versuri, Aurora draga! o minunata poezie dedicata celei mai dragi fiinte de pe Pamant.

    imbratisari si puici
    sa ai o duminica minunata!

  2. Pingback: Ghicitoare numerică | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  3. Pingback: Nu-mi place!

  4. Am simțit eu că la tine e o clipă de mare sensibilitate! Mama, numai…mama. Frumoasă poezie! Te pup, o zi reușită! 🙂

  5. Pingback: Şi lămpile mor | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  6. Pingback: Demografie turdeană ascendentă | Ulise al II-lea cel Ocoş

  7. Pingback: Pe chibrituri: Probleme logice | Blog de Filumenistă

  8. Pingback: Probleme logice

  9. Pingback: Super mişto! | Florina Lupa Curaru

Lasă un comentariu