Flori pentru mama

Pentru mama am cules,
Floricele pe ales:
Una roşie să-i spună
Că e mama cea mai bună.

Una albă să-i arate,
Că-i respect vorbele toate.
Alta, o albastră floare,
Că-i sunt recunoscătoare.

Şi-una galbenă să-i zică
C-o iubesc cât sunt de mică
Şi sigur am s-o iubesc
Şi atunci când am să cresc.

38 de gânduri despre „Flori pentru mama

  1. Așa cum mie mi-ar fi plăcut s-o recit la grădiniță sau în clasele mici, mi-ar plăcea acum s-o ilustrez cu cele mai senine flori ale primăverii! Mulțumesc pentru frumoasele urări de ziua mea și te felicit pentru ficare vers al stropilor tăi de suflet și talentului pe care îl ai în multe, nu doar la scris. Te îmbrățișez cu drag! 🙂

  2. La multi ani tuturor primaverilor din lume!
    Special pentru tine,un buchet de suflet impresurat cu toate gandurile mele bune, frumoase,luminoase! Pastreaza visul,speranta si acel etern copil din suflet pe care prin harul tau il restitui si noua celor care uitam de el adeseori….

  3. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

  4. Pingback: Stradă “măturată”

  5. Pingback: Să mai reflectăm: bloc cu maşină

  6. Pingback: Termitele nu iartă fierul | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  7. Pingback: Să mai reflectăm: fereastră cu zbucium | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  8. Pingback: De 8 Martie | Ulise al II-lea cel Ocoş

  9. Pingback: Pe chibrituri: Recensământul populației | Blog de Filumenistă

  10. Pingback: Viena … mon amour | Florina Lupa Curaru

  11. La mulți ani, Aurora, și felicitări pentru noua poezie. Mi-a umplut inima de culori, am fost din nou o fetiță mică și am citit-o cu lacrimi în ochi, cu gândul la cea care nu mai este. Cred că a simțit și ea dragostea din poezie și dragostea mea, acolo sus, unde a plecat pentru totdeauna.
    Îți mulțumesc pentru aceste clipe !

  12. Pingback: IQ ESTE BUN, totusi ma intreb daca nu cumva sunt greu de cap ?! - 3

  13. Pingback: Nou, vechi, nor | Florina Lupa Curaru

  14. Pingback: Pe chibrituri: Prevenirea accidentelor de circulație | Blog de Filumenistă

  15. Pingback: Erori de “modernizare”

  16. Pingback: Lapte, nicidecum jinars | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  17. Pingback: Security canin | Ulise al II-lea cel Ocoş

  18. Pingback: Să mai reflectăm: Fereastră spre Răsărit | Ulise al II-lea cel Ocoş

Lasă un comentariu