Invitată la Şcoala 10 din Călăraşi

Se pare că noua mea carte „Poezii pentru cei mici” a avut „lipici” la copii fiindcă am primit  o serie de invitaţii pentru a prezenta cartea  şi alte poezii pe care le-am scris.

Nu puteam să nu răspund invitaţiei unei şcoli din Călăraşi! Am fost primită cu bucurie şi căldură sufletească, iar copiii au fost extraordinari.  Las mai jos trei imagini din timpul întâlnirii

Lansare Calarasi 2

 

DSC06130

Mai jos un grup de copiii care au ţinut neapărat să facă o poză în care să fie  şi  personajele poeziei preferate „Un micuţ căţel isteţ” :

lansare Calarasi

8 gânduri despre „Invitată la Şcoala 10 din Călăraşi

  1. yesss! I’m proud of you, Aurora borealis din România! 🙂 Mi-asum riscu’ de-a ma repeta: ma bucur pentru tine din tot sufletu’ si-ti doresc sa ai nenumarate momente ca cele din poze… cu stima si cu-acelasi drag amical, Mélanie NB

    • Un comentariu pe cât de aşteptat, pe atât de drag mie. Mulţumesc mult. Sărbătorile să îţi însufleţească imaginaţia pentru noi şi mununate modele de origami, dar şi tablouri care să reverse frumuseţe!

  2. Splendid, absolut încântător, așa te văd eu pe tine, dragă Auraș, între copii, în școli și grădinițe, în librării și săli de teatru , în locuri unde versurile își dau mâna cu copilăria. Cum bine spune Silving, tot îniante, poate și împreună, dacă timpul și altele asemenea ne vor premite asta. Că de-ar fi fost, sau de-ar fi, numai după noi două, am face un turneu cu viitoarea noastră carte, pe care o s-o scoatem împreună. Te îmbrățișez cu același drag! 🙂

  3. Pingback: Silenţiostampa folbaliştilor | Blog de Căţea

  4. Pingback: Între Moşi şi Penelopa

Lasă un comentariu