O glumă prietenească

Faceţi clic pe poză !!!
Imagine preluată de pe internet
http://deeastar.com/tag/dans
Motanul Brucelle a împlinit ani 6 ani. Nu poate să treacă evenimentul neobservat. Desigur e o glumă prietenească, pe care cred că Gabriela o va accepta!
PETRECERE PISICEASCA
In lumea pisicească, văzduhul vibrează:
Azi motanul Brucellee, ziua îşi serbează.
6 ani de viaţă-n dulce alintare
Ce-au trecut ca vântul într-o încântare.

Invitaţi de seamă sunt feline-alese,
Motani cavaleri şi pisici prinţese.
Iat-o pe Nataşa, nobilă rusoaică
Unduindu-şi coada ca o arăboaică.

Serafina vine, clipind des din pleoape…
Ştie că Brucellee o va ţine-aproape.
Orchestra e formată din trei miorlăitori
Efecte luminoase, sunt ochii sclipitori.

Cheful se încinge, pământul trepidează
Când prinse în horă, mâţele dansează.
Iar când în cor motanii LA MULTI ANI au spus,
Şoarecii-n cotloane, cu toţi s-au ascuns!

15 gânduri despre „O glumă prietenească

  1. Pingback: Titanic – Sange balcanic (89) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  2. Dulci pisicute, asa ca Natasa si Serafina! Multe salutari lui Serioja, dar mai ales:
    LA MULTI ANI nepotilor tai, de 1 Iunie, multa sanatate, fericire si bucurii! O zi minunata!
    Te asteptam la vernisaj, draga prietena! 😛
    P.S. Memorabila poezia! Felicitari! (am copiat-o intr-un fisier numit Aurora).

  3. A spus bine Mirela! Memorabila poezia. O petrecere pisiceasca in toata regula si tare comica. Ca de obicei, foarte vizuale versurile tale, Aura. Cred ca sunt o incantare si pentru cei mari si pentru cei mici. 🙂

  4. O glumă care nu aduce decât zâmbetul pe buze şi multă dispoziţie. Cine se poate supăra pe o astfel de „petrecere”?

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

  5. Ieri nu am intrat deloc pe blog, nu am deschis computerul.
    Asa ca astazi m-am bucurat…
    Am sa o pastrez ca pe ceva de pret.
    De ce?
    Pentru ca-mi iubesc foarte mult motanelul. 😀
    Am intrat acum pe link-ul recomandat si am vazut asa, ca pe gaura cheii, pandind copilareste, ceva din animata petrecere care a avut loc.
    Regret ca am pierdut stralucirea de atunci.
    Nici nu stii ce rau imi pare ca nu am putut sa ma bucur atunci cand tu cu drag ai scris aceasta poezie!

    Am refacut drumul in timp, am vazut ca mi-ai trimis ping, am vazut mutrisoarele lasate de mine ca si comment, dar cred ca nu am vazut link-ul, nu stiu… 😦 😦 😦

    Iarta-ma te rog! 🙂
    Te imbratisez cu drag si sa stii ca gestul tau m-a emotionat.
    Pot sa-mi dau seama sensibilele tale poezii ce frumos incanta sufletelele copiilor!
    Ai un Har deosebit, pe care nu multi il au, acela de a scrie pentru cei mici, nu
    “din lumea celor care nu cuvanta”, ci din a celor care cuvanta mai greu, fiind la inceputurile vorbirii, dar care au sufletelele deosebit de sincere, curate si frumoase, asa cum ar trebui sa le avem toti.

    Iti multumesc frumos, te imbratisez si te sarut pe amandoi obrajii care atunci, fara sa vreau, nu i-am facut sa zambeasca, ci i-am intristat.

    Cu drag,
    Gabriela, vesnic un copil… 😛

Lasă un comentariu