O saptamina la bunica

21 mai Costin 011

Fiind vacanta de vara               
Am mers la buni la tara.
Am stat doar o saptamina
Si-a fost multa voie buna.

Acolo sint in largul meu
Si fac cam tot ce vreau eu,
Iar bunica la toti spune
Ca fac numai lucruri bune.

pentru blog 003

Ce-am facut eu la bunica?
Pai… luni i-am batut pisica.
Marti i-am alergat purcelul,
Miercuri necajii catelul,

pentru blog 004

Joi am speriat cocosul,
Vineri rasturnai tot borsul,
Simbata – trei ceasuri rele –
I-am spart niste paharele.

pentru blog 006

Nu-i de gluma?
Ce-o sa spuna?
Ma iubeste asa de mult…
Si eu vreau sa o ascult,

Dar nu stiu cum reusesc
Totdeauna sa gresesc.
Lasa, duminica-i sarbatoare
Si-am sa-i daruiesc o floare.

Iar ma iarta, stiu eu bine
Nu se supara pe mine !

4 gânduri despre „O saptamina la bunica

  1. Atunci cand mi-am intrebat un elev de ce a lipsit luni de la scoala, aproape intr-un glas mi-au raspuns colegii lui ” pai luni a batut pisica” urmat de un hohot de ras.
    Asa am ajuns la poeziile de pe blogul tau. Ai publicate? In ce librarii le gasesc ? Cele expuse sunt savurate de copii… Au izul poeziilor ce se transmit din generatie in generatie.
    Oare cine o fi scris catelus cu parul cret? De ce nu te prezinti? Sigur iti vom include poeziile in programele artistice ale scolii.
    Zicem: autor „STROPI DE SUFLET”?
    TE MAI ASTEPTAM !

Lasă un comentariu