VINE PRIMAVARA

Şapte gâze, un arici
Şi doi ursuleţi mai mici,
Şuşotesc c-au auzit
Că iarna s-a plictisit,

C-ar pleca şi s-ar tot duce
Alte drumuri să apuce
Şi că fuga-n urma sa,
Ar veni primăvara.

Alături, trei ghiocei
Scuturând din clopoţei
Şi cu multă importanţă,
Le strigă de la distanţă:

Nu e zvon, e-adevărat:
Sigur iarna aplecat.
Noi de aceea înflorim,
Primăvara să vestim

Şi să spunem tuturor,
Că aduce mărţişor,
Şnur alb-roşu răsucit,
Pentru vise de-mplinit.

Au aflat că vine primăvara: Mirela, Teo, Cristi, Carmen, Vania, Cati, Elisa, Zamfir, Nea Costache, Silavaracald, Gabriela-ElenaRocsana, George, Alex

27 de gânduri despre „VINE PRIMAVARA

  1. Pe aici iernile nu sant, asa ca nu prea e veselie specifica, asa cum aveam acasa dupa o iarna lunga cu haine de-o tona, cu stranutat, si picioare inghetate ca un turtur. Asa ca mi-a placut sa ma scutur de zapada virtuala, si sa merg (virtual) la cules de ghiocei, nu in piata MAtache Macelaru ci la padurea Baneasa. Multumesc 🙂

    • George-b.
      Ştiu că oriunde aţi fi, zăpezile de altădată din iernile copilăriei vă vor rămâne în suflet, fiindcă şi cu haine de-o tonă şi chiar cu strănut şi picioare îngheţate, sigur aveţi şi amintiri frumoase, de neuitat. Mă întrb unde sunteţi? In Africa de sud?
      Dar mă bucur că aţi primit primăvara în suflet cu bucurie ! Cu gândul vă însoţesc în pădurea Băneasa la cules de ghiocei şi toporaşi. Si eu vă mulţumesc pentru vizită şi … vă aştept !

  2. Din pacate iarna nu a plecat, cel putin in Moldova, insa primavara este pe aproape, dupa ce va citi versurile dv. si mai ales va privi superba fotografie cu ghiocei!

    • Hârlău 625.
      Ghioceii eu i-am fotografiat în grădina casei mele şi i-am trimis soli la curtea reginei Primăvara cu rugămintea de a ocupa tronul tinuturilor noastre cât mai repede şi chiar dacă o va urma vara, i-am propis că în suflet o vom păstra mereu…
      Vă multumesc de trecere !

    • Carmen,
      recit+o aşa ca pe o invocaţie . Si dacă îmi unesc şi eu glasul cu al tău s+ar putea să provocăm o explozie de ghiocei, toporaşi , viorele şi gâgâţele ! Si aici a nins şi de ciudă, am mai scris o poezioară pe care o postez mâine. Precis va fugi iarna când o va citi !

  3. Pingback: Septuaginta « Ioan Usca

    • Ghimpele,
      Bine ai venit! Mă bucur că ţi-ai lăsat ţepii acasă şi la mine ai venit cu voie bună. M-a amuzat grozav comentariul tău şi reţinând observaţia ta mai mult decât pertinentă am scris altă poezie ca raspuns comentariului tău. Maine o voi pune pe post. Am amânat fiindcă vreau sa fac o fotografie potrivită ideii din poezie.

  4. Încă de aseară, după ce-am vorbit la telefon o oră, două?…mă gândeam la ghioceii tăi, alături de frumoasele tale poezii de primăvară, care să-i însoțească!
    Lângă un buchet de primăvară, o felicitare cu aceste versuri:
    ”Nu e zvon, e-adevărat:
    Sigur iarna aplecat.
    Noi de aceea înflorim,
    Primăvara să vestim

    Şi să spunem tuturor,
    Că aduce mărţişor,
    Şnur alb-roşu răsucit,
    Pentru vise de-mplinit.”
    care fac fericită pe orice mamă , bunică, femeie, copil, pe oricine!
    Mulțumim, Auraș! 🙂

  5. Musai, toate aceste minunate poezii pentru prichindei trebuie adunate intr-o carte frumos colorata! Tare mi-as dori ca peste un an, doi, sa citesc dragului meu nepotel cand va mai creste, poeziile din cartea semnata Aura Georgescu! O zi minunata!

  6. Pingback: Minunile bicarbonatului « Ionel băiat bun

  7. Virusverbalis, un dar muzical este întotdeauna primit cu zâmbetul pe buze. Am dansat şi s-a prins a dansa în ring şi primăvara. Ar mai fi stat să te aştepte, dar s-a plictisit şi a plecat, spunând că revine!
    Mulţumesc mult.

  8. Bine te-am regăsit, Aura. Da, sunt semnale că ar veni primăvara dulce şi verde, cu toate că pârldalnica de zăpadă îşi mai face de cap, chiar şi prin Bucureşti.

    „Nu e zvon, e-adevărat:
    Sigur iarna aplecat.
    Noi de aceea înflorim,
    Primăvara să vestim

    Şi să spunem tuturor,
    Că aduce mărţişor,
    Şnur alb-roşu răsucit,
    Pentru vise de-mplinit.”

    Poem optimist, cu mult zâmbet şi speranţă cuprinse în el. Mi-au plăcut întotdeauna „vestitorii primăverii”, ca să parafrazez şi simt de fiecare dată o mare energie pozitivă atunci când ne pregătim să ieşim din anotimpul friguros.

    Gândurile mele bune, am citit cu plăcere şi cu dor de vreme bună!

Lasă un comentariu