Mărţişoare, cu drag!


Calendarul ne-a zâmbit:
Unu martie -a sosit
Cu trei saci de mărţişoare
Să primească fiecare.
Umplu şi eu trei desagi
Pentru cele ce-mi sunt dragi:
 Mirela, Carmen, Cati, Elisa, Silavaracald, Gabriela-Elena, RocsanaGeanina, Araceli, Georgiana,Daniela Alexandrescu, Florina, Mamineta, Cami Achim, Germina, Aniela, Mihaiela, Oana, Rokssana, Adela, Cammely

48 de gânduri despre „Mărţişoare, cu drag!

    • Virusverbalis, iţi mulţumesc pentru minunatele flori şi fondul muzical de excepţie. M-am regăsit îmbătată de atăt frumos pe malul apei sărutate de vântul ce-o face să clipocească lin…

    • Liana, gândul meu este mereu alături de gândul tău călătorind prin labirinturile copilăriei şi oprindu-ne la fiecare 1 martie trecut, când măicuţa noastră dragă ne punea dis de dimineaţă în jurul gâtului şnuruleţul alb-roşu şi de el aninat un mărţişor, apoi zăbovim o clipă sărutând amintirea acelor inimioare de os făcute special pentru noi de tăicuţu de la Valea-Popii.

  1. Pingback: Ce-ti place? Despre carti si gusturi in ale lecturii si un mic martisor virtual | alexandrescudaniela.com

  2. Pingback: Despre tradiţiile lunii lui Marte « Ioan Usca

    • Ara, draga mea , îţi mulţumesc pentru vizita matinală şi pentru toată dragostea ta pe care o simt mereu pătrunzând în sufletul meu. Fie ca toate florile primăverii să-ţi aducă iubirea pe care o meriţi.

  3. Pingback: Pentru tine, Lisa! (4) « Cristian Dima

  4. Pingback: Mărțișor « Un blog cu năbădăi

  5. Un Mărţişor virtual şi din partea mea, încă o dată, pentru tine, Aura, şi pentru toate doamnele şi domnişoarele care îţi calcă pragul casei literare. O seară cât mai plăcută şi o primăvară de vis!

    • Cristi, mulţumesc mult, mult de tot pentru mărţişorul literar pe care mi l-ai trimis, pentru gândurile voastre frumoase şi pentru preţioasa prietenie pe care mi-aţi acordat-o. Pentru voi doi o primăvară plină de iubire .

  6. O primăvară veselă îţi doresc, draga mea buni! 🙂 O primăvară la fel de frumoasă precum îţi este sufleţelul şi aducătoare de linişte şi căldură! Te îmbrăţişez cu mult drag!

  7. Pingback: Petiţie pentru primăvară « Blogul lui Teo Negură

  8. Pingback: Provocare parfumată. En Avril, Un Soir « Mirela Pete. Blog

  9. Aaa, am văzut minunea, e un medalion preţios, încărcat de istorie și foarte artistic lucrat. Odată, poate ne spui povestea lui! 🙂
    Auraș, dacă scrii Provocarea parfumată, te rog să pui linkuri către toți participanții, sub articol:

    Mirela
    En Avril, Un Soir
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/provocare-parfumata-en-avril-un-soir/

    Gabi- My Heart to Your Heart, a răspuns cu un videoclip despre Liliac, așa cum este această parfumată floare în pictură!
    Liliacul

    Liliacul

    Și videoclipul făcut de Gabi:

    Carmen, o fină cunoscătoare de parfum:
    Provocare parfumată. Regina primaverii*
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/03/provocare-parfumata-regina-primaverii.html

    papagigli
    Provocare parfumata – Il profumo della vita

    Provocare parfumata – Il profumo della vita

    Silavaracald
    Parfum de primăvară – Fără

    http://silavaracald.cotcodacii.ro/2011/03/03/parfum-de-primavara-fara/

    Gina
    Parfum efemer

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/03/parfum-efemer.html

    Gabriela, Fata din vis
    Provocare parfumata. Parfumul primăverilor copilăriei

    Provocare parfumata. Parfumul primaverilor copilariei

  10. Pingback: Aşa cred eu că miroase Dumnezeu! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  11. Pingback: Duzina de cuvinte. Un cuplu invidiat « Mirela Pete. Blog

  12. Pingback: Provocare parfumată. Cautăm în primăvară « Mirela Pete. Blog

    • Mirela, draga mea, nu am avut timp să scriu, deşi a, recunosc că am promis şi chiar am fost entuziasmată, dar… tu ştii că timpul meu este dramuit. Dar cu siguranţă că parfumul va fi unul din titlurile postarilor mele, fiindca tema propusa de tine este mult prea frumoasă ca să poată fi neglijată.

  13. Pingback: De 6 Martie « Mirela Pete. Blog

  14. Pingback: Fibrilaţiile iubirii « Gabriela Elena

  15. Pingback: PAlfabetic – A | Blogul lui CARMEN

  16. Pingback: PAlfabetic – B | Blogul lui CARMEN

Lasă un comentariu