MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE

                                     TANDREŢE
  TANDREŢE
                   
               ŞI   DĂI   ŞI   DĂI   ŞI   LUPTĂ   ŞI   LUPTĂ!
Ia, veniţi de admiraţi
Dar vă rog, nu deranjaţi:

Xaba,,Clipe de Cluj, Gabi123, Gabriela Elena, Daurel, Gabriela Savitsky, Coolnewz, Melami, Theodora, Vania., CaiusIoan Sorin Usca, Theodora,Georgiana, CELLAGabriela Neagu, se-cret, Scorpio, Cati,   Teo Negura, Flavius,   Carmen Negoiţă, Grişka, Nea Costache ,Vera, Zina Gabi CimpocaLuna Patrata, Mirela PeteRokssana, ShaynaUlise,   Zamfir Pop.

44 de gânduri despre „MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE

    • Minoki, în privinţa aprecierii fotografiei făcute de mine nu te cred!
      Orice om cu suflet bun iubeşte animalel şi mă bucur că te numeri printre ei.
      Ti-am vizitat blogul am pus un comentariu dar nu-l mai văd. Probabil a intrat la spam. Te rog verifică. Mulţumesc.

  1. Pingback: Doamna de fum « Gabriela Elena

  2. Pingback: Depinde numai de noi… « lunapatrata

  3. Pingback: Miercurea fără cuvinte 4 – muzica aşteptării « Teo Negură

  4. Sărut mâna Aurora !
    Faorte tandre imagini şi plăcute impresii .Căţeluşa cel puţin arată foarte , foarte , cu ghemotoacela ei de blană . Ce cuminte stă în timp ce ei o smotocesc . Dar şi pisicile ce se iubesc , leneşe prietene.
    Foarte frumos aici la tine !!

  5. Pingback: Nu mai pleca! « VeroVers

  6. Aurora, abia acum am ajuns acasa. Maine avem festival de teatru in limba engleza, am ous afisul, participam si la o expozitie de pictura sambata, am dus lucrarile…Abia acum am intrat sa vad MINUNILE! Tandrete…tare tandre sunt pisicutele si tare tandra as fi si eu cu asa minuni pufoase! Sunt frumoase si fine, seamana cu Serafina la stilul de-a dormi! Cateiii… dragoste la prima vedere! Dai si lupta, scumpii de ei. Uite cum doua fotografii ma elibereaza de stressul unei zile frumoase, dar plina de alergatura si munca! Acum, noapte buna! Pe maine, cu drag! 🙂

    • Băftă în întrecere. Nu va avea impăortanţă desemnarea câştigătorului ci valoarea prestaţiei care în artă nu este întotdeauna apreciată cu profesionalism, dar să sperăm că nu şi de data aceasta!

  7. Pingback: Povestea teiului, parfum de tei « Mirela Pete. Blog

  8. Pingback: Gândul teiului « Gabriela Elena

  9. Pingback: Grădina Botanică la Zilele Clujului « Clipe de Cluj

  10. Pingback: Noaptea Muzeelor 2011 la Cluj « Clipe de Cluj

  11. Pingback: Ieşeau din mine « Blog de furăciuni 2

  12. Pingback: Târgul de pe Mureș (II) « Clipe de Cluj

  13. Pingback: Cetăţuia Clujului « Clipe de Cluj

  14. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Interfon « Mirela Pete. Blog

  15. Pingback: Halele din centrul Capitalei… « Clipe de Cluj

  16. Pingback: miercurea fara cuvinte-3(Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

  17. Pingback: Fără bon de ordine « Gabriela Elena

  18. Superbi pisoii, dar cel mai mult mi-a plăcut „căţelimea română” – cum îmi place mie să alint căţeluşele tare „puioase”, cum am şi eu una, la ţară.

  19. Pingback: Piaţa Muzeului în imagini povestite « Clipe de Cluj

  20. Pingback: blog de dexign » Cercul culorilor part.2

  21. Pingback: Povestea parfumată a inimii « Mirela Pete. Blog

  22. Pingback: Dragă Ucenicule (11)

  23. Pingback: Posibil blogroll « Ulise al II-lea – blog canin

  24. Pingback: Posibil blogroll | Amintiri din filumenie

Lasă un comentariu