Miercurea fără cuvinte – Vara, printre stânci

  Cea care a iniţiat Miercurea fără cuvinte o găsiţi aici. Fotografia imi aparţine. Locul se cheamă „INTRE PRAPASTII” deşi este intre stânci , se află in apropierea Zărneştiului şi este de o frumuseţe sălbatecă rară!!!!

46 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte – Vara, printre stânci

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Pereche supravegheată de barză | coolnewz about hot thingz

  2. Sărut mâna Aurora !
    Acum depinde unde eşti că dacă eşti pe una dintre ele da e prăpastie în jos dar dacă eşti acolo jos e pur şi simplu nemărginire . Foarte frumos acolo , nu am văzut locul dar acum îl ştiu şi-ţi mulţumesc !
    Într-un târziu am observat că acele puncte de culoare sunt oameni de fapt iar prin prezenţa lor subliniază măreţia locului .
    Interesant !

  3. Avem o tara frumoasa, imagini asemanatoare, se gasesc pe Cheile Bicazului. Locuri care ne pot face celebrii in lume, dar care nu sunt bine administrate si evidentiate. O zi buna.

    • Costin, câtă drepatate ai! Si Cheile Dâmbovicioarei şi valea Gilortului şi… sute de locuri de o frumuseţe copleşitoare aşteaptă turişti din lumea întreagă… numai factorii responsabili nu aşteaptă nimic!

  4. aia mici acolo sunteti voi?! wow! impresionant! Sa stii ca m-am hotarât! Verisoara mea se trage de pe lânga Zarnesti si anul trecut ne-a propus un concediu în zona… Am amânat în necunostinta de cauza, acum… trebuie sa o sun sa reprogramam. Cât mai repede! Minunate locuri într-adevar! Aurora draga, multumesc mult! Pupici

  5. Trei oameni mari, care par piticuti langa imensitatea salbateca a unor pereti stancosi, care strajuiesc drumul catre o tara de basm. Cred ca asa arata intrarea intr-o poveste cu pitci si printese ratacite si salvate de printi curajosi. Un peisaj rarisim, un aer pur si o inaltatoare imagine a unor locuri imortalizate de aparatul foto si un ochi expert! Te astept si la mine! Happy WW! 🙂

    • Mirela, ce comentariu frumos poţi face! Din trei cuvinte ai însăilat o poveste! In privinţa peisajului, a aerului şi apei ai dreptate în totalitate. Să tot stai şi să simţi cum renaşti.

  6. Of, Doamne, și aici dădui peste miercurea asta fără cuvinte! Încep s-o urăsc. 😀
    Și venisem cu chef de vorbă. Dar văd că gazda nu pre are, dacă ne pune frumușel degetul la buze. 🙂

    • Silavaracald, n-ai chef de vorbă!!!! Degeaba spui, fiindcă nu te cred! Ai atâta treabă…. că nici măcar frumuseţea asta de peisaj nu-ţi deschide apetirul de vorbă ! Hi-hi (în lipsă de emoticon!!)

  7. Pingback: Un eveniment editorial de excepție | Blogul lui Nea Costache

    • Luminiţa, nici vorbă de Cheile Bicazului ! Locul se cheamă ÎNTRE PRAPASTII si este in apropiere de ZARNESTI jud. Braşov. Mogâldeţele care se văd, suntem noi, in chip de excursionişti.

  8. Pingback: În creion « Gabriela Elena

    • Gabriela Elena, să crezi tu !! Fotografia ca şi munţii îmi aparţin ! Sunt ai mei! Când ajung la ei le spun de fiecare dată: „Vă salut munţii mei” şi ei îmi răspund fremătând cu toţi codri şi toate florile raspândite : „Bine ai venit draga noastră”!!

  9. Pingback: Râuri de durere surdă « Blog de furăciuni 2

  10. Pingback: Vorbind cu mine despre Fănuş « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  11. Pingback: Poveşti parfumate ale… culorilor. Vara (I) « Mirela Pete. Blog

  12. Pingback: La mulţi ani, Serafina! Miau! « Mirela Pete. Blog

  13. Pingback: Zilele Clujului, la jumătatea drumului! Ce-am văzut, ce vom mai vedea « Mirela Pete. Blog

  14. Pingback: Zilele Clujului, la jumătatea drumului! Ce-am văzut, ce vom mai vedea « Clipe de Cluj

  15. Pingback: Miercurea fără cuvinte « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu