ANDALUZA MÂŢA MELOMANĂ

Andaluza, mâţa melomană
Andaluza, mâţa melomană

   Pentru nepoţelul lui Modart, cel care a „năşit”  această mâţă melomană numind-o Andaluza, câteva versuri :

Miau-miau-miauuuuu!
Am prins un şoarece şi vreau
Să cânt, că-s bucuroasă
De pradă-aşa gustoasă.

Miau-miau-miauuuu!
Concert am să vă dau!
In miau îmi iau avânt,
Dansez pe loc şi cânt.

Sunt mâţa Andaluza
Şi muzica mi-e muza.
Sunt mâţa melomană
Cu bot, mustăţi şi blană!

22 de gânduri despre „ANDALUZA MÂŢA MELOMANĂ

  1. O postare pe cinste in miau-major!!
    Imagine si vers la concurenta pentru superlativ!Ambele m-au amuzat de nu se poate
    Nu doar Andaluza are muza!!!Cu certitudine ai si tu o muza care te iubeste!

  2. Multumesc frumos!!!…este o poezie pe cinste ce va intregi minunat momentul intalnirii pentru Stefan!
    Pisica vine de la Gina,eu am botezat-o,iar tu ai facut-o minivedeta!
    Cu asa ochisori si mustacioare
    Nici nu ma mira ca a ajuns vedeta mare!

    PS:Aura,astazi este marti!…maine Andaluza tine post sa stii!…de dupa chef desigur!E foarte cuminte si educata ,incepand de maine!

    • Darius, păi Gina este proprietara Andaluzei, tu eşti naşul şi eu impresarul care a propulsat-o ca vedetă!
      Ha-ha! Aşa zici tu? Că ţine post? După aşa destrăbălare, mâine e chiaună şi stă cu labele în sus plină de greaţă de nu-i mai prieşte nici apa! Urechile or să-i facă flic-flac din cauza căştilor şi şoarecii or să mărşăluiască pe lângă ea şi or să-i cânte „Trecea fanfara militară” şi ea n-o să-i audă!

  3. Gina o hraneste cu kitycat si o potiune magica ce-i da puteri nebanuite,haha,chiar crezi ca mananca ea soricei,doar se amuza cu ei prinzandu-i ,ca sa nu-si piarda instinctele de felina agila si feroce…e aristocrata mare si are fani multi intre rozatoare sa stii!
    Doar sa n-o supere careva ..in rest muzica si torsul e viata ei,si desigur mai are o feblete,pe Gina …!!!hahaha

    • Darius, mă uimeşte Andaluza! M-ai convins: îi ofer cazare confort unu sporit şi seara îi pun scara să urce pe acoperiş să-şi suţină concertele în „la-be-moi majore” pentru chiţăitori şi hauu-hau la lună cu invitat special Azorică! (Intre timp a devenit şi el fan Andaluza!)

  4. Salutari de la Stefan pentru Andaluza!!!
    I-am citit si poezia si am vizitat mai multe articole de pe blogul tau cu animalute pe care le-a recunoscut si poezioare pentru urechiusele lui de copil dulce si curios.
    In final a invatat miscari de dans din cap a la Andaluza!!!haha…e mic dar invata repede orice Stefanut!
    Paste fericit!

    • Darius, mă bucur mult că Andaluza a fost pe placul micuţului Ştefănel! Imi pare rău că nu-l pot vedea şi eu cum „dansează”! Imi imaginez că el este de fapt poezia!Să vă trăiască şi să fie sănătos!
      Sărbători cu bine îţi doresc şi eu!

    • Darius, concertul a fost super! Andaluza a cântat „sonata în labe moi minore pentru miorlăitori şi orchestră”! Prinţesa a căzut pe spate cu labele în sus de atâta extaz şi doi cotoi maidanezi au resuscitat-o făcându-i „buşon la buşon”. Un şobolan aflat prin preajmă a fost atât de impresionat de miorlăiturile în ocatve ale Andaluizei încât s-a urcat şi el pe scenă mieunând şi el asemeni Andaluzei, fapt nemaiauzit până la acest concert , şi consemnat evident în cataloagele Guiness Book ca primul şobolan care a mieunat! A fost un duiet nemaipomenit care a avut darul să scoată la atac toţi câinii şi motanii serioşi din urbe!A trebuit să vină Smurdul, dar finalul s-a lăsat cu pupături pătimaşe într-o concordie totală: mieunătoare, lătrători şi guzgani!

      • Aura ce m-ai amuzat!!!!……………………
        Eu am aflat ca Printesa a facut furori la parada modei,iar un motan tarcat pe nume Daniel s-a indragostit lulea de ea!Cica este Mieunator de profesie,adica tenor.In final i-a dedicat o serenada patimasa foc depasind cu mult performanta de 8 octave a lui Pavarotti…pur si simplu s-au spart geamurile salii ,spre uimirea si extazul audientei !Andaluza a fost foarte incantata incat a spus ca va solicita impreserai ei Aura sa contacteze Walt Disney Production Studio pentru un remake 3D al celebrului film”Pisicile aristocrate”,ce se va intitula desigur:”Printesa si Daniel”.Ei ce zici?Andaluza m-a inebunit cu pretentiile ei,mi-a facut varza toata colectia de coifuri pentru carnavalul ei.Cica au avut un concurs cu salturi acrobatice din pamant ,pe capul incoronat al cuiva,iar castigatorul a fost Excroco-milogo- amorezul,despre care chitaitorii si latratorii spun acum ca ar fi amantul ei …ai grija Aura ,ti-am spus ca sa stii la ce te poti astepta pe viitor,sa nu te mire capriciile Printesei si privirile ei ratacite de dor ,sa nu te mire acrobatii pe palaria ta din partea talentatului Amorezo sau mai stiu eu cine altcineva…

        PS:Pe viitor se preconizeaza cica un concert de mustata-chitara in Sala Giocondelor din Louvru!Cica ar fi un omagiu adus lui Leonardo da Vinci ,care a afirmat candva:”Pisicile sunt niste capodopere”.Ei ce mai zici Aura,ca personal mi-a cerut acum tablouri cu pisici-gioconde pentru ambianta relevata a concertului omagial!!!

      • Darius, sunt uluită de ce-mi spui!! Atâtea evenimente!Prinţesa îndrăgostită!!! Si de cine? De Daniel? Mie mi-a spus Andaluza că Daniel este un Don Juan deloc străin de bastarzii cartierului! Am şi închis Prinţesa în turnul de fildeş de pe coteţul porcilor!Daniel chiar a venit să-i facă o serenadă! Melomani, porcii s-au pus şi ei pe guiţat în contratimp cu mieunăturile miorlă-tenorului Daniel!Ofensat, Excroco-milogo-amorozo chelălăia în do diez, găinile cârâiau în fa major, vecinii înjurau în si bemol-balamuc… Ce concert! o nebunie! Şi atunci a apărut Andaluza mai mult dezbrăcată, dar cu vreo cinci coifuri (marca Modart)puse în rozetă pe cap, motivând că le-a făcut antenă parabolică ca să poată culege cât mai multe informaţii! Mi-a spus şi mie de proiectul „Miau-Gioconda” şi m-a ameninţat că dacă nu-i fac urgent un libret de operă unde să fie prim solistă, îmi aduce toţi soarecii-sclavi în dormitor!
        Cu acel concert omagial, m-a dat gata. Mi-a zis că deja te-a angajat capelmaistru al orchestrei doi! Pe mine mă vor solicita doar în probleme de recuzită, iar pentru Gina rolul de sufleor.
        I-am reproşat Andaluzei dezordinea pe care ţi-a făcut-o şi mi-a răspuns senină că o enervezi cu meticulozitatea şi ordinea ta şi are de gând să-ţi aducă şoarecii-sclavi în atelier!!! Deci fii atent! Andaluza a scăpat de sub control!

  5. New Miau Age::::Am uitat ,dupa ce mi-a facut varza colectia de coifuri de hartie,am certat-o si auzi la ea replica:”Este un origami postmodern acum,un dadaism new age ce simbolizeaza noua revolutie pisicieasca ,o metamorfozare a vechiului cu ordinea si disciplina lui prea pedanta in dorinta de afirmare si emancipare a spontaneitatii si libertatii totale de exprimare „…spunei Ginei te rog sa se ocupe mai mult de educatia ei miaumiaunista ca raman in scurt timp fara lucrari !!!…

  6. Haha…asa va sa zica,parabolica in rozeta,dar zau ca are imaginatie,ei lasa ca-i fac eu o parabolica de n-o sa-si mai poate misca capusorul ala dragut si incapatanat,si o sa-i mai fac un cadou surpriza… un corset si o crinolina de o sa stea dreapta ca un soldatel…s-o vad eu atunci cum mai danseaza si se zbantuie …ei da asta iti spuneam si eu Aura ca si-a luat-o rau la purtare…”soricei-sclavi?” se vede ca a uitat ce intentii bune a avut initial,deja a devenit dictatoare,si mai vorbeste de emancipare,libertate si fratie miau-ham-chit!!!

    • Imi şi imaginez cum arată Andaluza cu corset şi crinolină! Va arăta ca o mâţă-doamnă din înalta societate mâţescă şi va avea pretenţia să danseze doar vals , cadril şi menuet! Ce se vor mai înghesui partenerii ! Cred că va avea o listă unde motanul Daniel sigur va ocupa loc fruntaş, în timp ce tu s-ar putea să nu ai loc!

      • Daniel e subjugat de Printesa,Aura!Stiu ca ti-e greu sa accepti,dar asta e realitatea…iar Andaluza a pus ochii pe Amorezo,asa ca ai teme grele de rezolvat…ai rabdare totusi cu ei,si la urma urmei Daniel nu e asa rau,nici Andaluza desigur…uite, mai recent si-a cerut scuze sa stii…asta de cand am aplicat proiectul mentionat …ce vals si menuet ,era asa caraghioasa ca sa lesine de ras toti fanii ei nu alta…semana cu o extraterestra-miao-robotel,si a mai cazut si-n bot de vreo cateva ori de a ramas cu semne de „buna purtare” ca amintire!

      • Darius, m-ai convins, îl accept pe Daniel pentru prinţesa, o scot din turnul de fildeş şi-i voi da voie la promenadă pe acoperiş ! Fie tandem cu Daniel dacă tu îl recomanzi! Biata Andaluza, am aflat de la Milogo-Amorozo despre cucuiele pe care le-a avut, dar după tratamentul cu linsături s-a refăcut complet. Aseară a dansat în bar de a rupt botul miorlăitorilor -maidanezi care salivau crunt privind-o, numai că nu au îndrăznit să se apropie, de strajă fiind vigilentul Amorozo!

Lasă un comentariu