MULTUMESC TUTUROR , am găsit medicamentul!

    MI S-A COFIRMAT TRIMITEREA MEDICAMENTULUI!!! In câteva zile, nepoţelul meu v-a intra în posesia lui.  Fără ajutorul prietenilor mei bloggerii nu aş fi reuşit acest lucru.

         MULŢUMESC  TUTUROR  !!!

Până azi, am considart internetul o modalitate facilă de socializare,  azi i-am dat valenţe umane  şi  i-am construit un templu în inima mea, un templu în care voi păstra numele prietenilor mei nevăzuţi pe care azi i-am simţit lângă mine,  înconjurându-mă ocrotitor, dăruindu-mi  sprijin, sădindu-mi încredere şi ajutându-mă să obţin medicamentul  pentru nepoţelul meu.
Am apreciat în egală măsură aportul tuturor celor care mi-au scris pe blog, mi-au trimis mesaje sau mi-au telefonat. Nu am putut sta la calculator ca să pot răspunde tuturor, dar mâine voi răspunde fiecărui comentariu.
Implicarea promptă a prietenilor mei bloggeri m-a impresionat profund şi încă o dată mulţumesc tuturor.
.

20 de gânduri despre „MULTUMESC TUTUROR , am găsit medicamentul!

  1. Pingback: Jan Steen(1626 – 1679), pictor olandez « my heart to your heart

  2. am vrut să te sun aseară, când am citit pe FB. dacă crezi că te pot ajuta, oricum, te rog să nu eziţi. sunt alături de voi şi mă rog să treceţi cu bine şi să învingeţi boala.
    Dumnezeu să vă ajute!

  3. Draga Aurorora, am, lasat, cu ocazia articolului de pe blogul meu, pinguri catre cei care locuiesc in strainantate, mai ales in Germania, unde se gaseste medicamentul, bloggeri care nu vin pe facebook, dar vad aici ca cei care trec pe la ei au vazut apelul si te-au contactat, ceea ce e imbucurator. Esentialul nici nu este cine si cu cine a vorbit, ci ca nepotelul tau sa invinga boala si sa ne dai vesti bune. Ieri, dupa ce am vorbit din nou la telefon, pareai mai optimista. Azi te voi suna din nou sa aflu cum e…Doamne ajuta, sanatate multa si putere voua, parinti si bunici, ca restul e asa, mai mult o sustinere morala. Sa auzim numai de bine si sanatate! Doamne ajuta!

  4. e firesc… in spatele adreselor de mail , ale IP-urilor de calculatoare…sunt OAMENI ! Suflete vii !
    acum am citit despre nepotel…. insanatosire grabnica…Doamne ajuta!

  5. Pingback: Drum spre devenire… (25) « Cristian Dima

  6. Buna ziua! am cititi ca ati putut face rost de acest medicament. Mama mea are nevoie urgenta de o singura tableta ca sa poata face o analiza. Puteti sa imi spuneti si mie va rog frumos de unde ati facut rost si cum as putea sa procedez si eu?
    Multumesc frumos!

  7. Buna ziua am si eu nevoie de 2 tableta de dexametazona 0,5 mg pentru un test la suprarenale .La ce farmacie din bucuresti as putea gasi,Am cautat la foarte multa farmacii si depozite dar am primit acelasi raspuns ;tablete nu avem

Lasă un comentariu