Aşteptându-l pe Moş Nicolae

Se apropie Moş Nicolaie!
Ghetelor le-am făcut baie,
Le-am aşezat la intrare
Şi-acum stau în aşteptare.

Ia să fac un inventar
Să văd ce primesc în dar:
Am luat zece la română!
Am deja cadou-n mână!

Dar… am bărbierit motanul.
Doar nuia văd pân-la anul!
Dar…mi-ajut mereu bunica.
Uraa! Mi-aduce bombonica!

Auu! Am spart chiar ieri fereastra
Când am prins musca cu glastra.
Precis primesc nuieluşa
Cum m-ameninţa mătuşa.

Nu e bine, ce mă fac?
Nu am cum să-i fiu pe plac.
Uraaa! Idee salvatoare:
Pun la uşă afiş mare,

Cu zicala românească
Ca şi moşul s-o citească:
COPIL CUMINTE ŞI BABĂ FRUMOASĂ
NU GĂSEŞTI ÎN NICI-O CASĂ!

Poate „ţine”… ştiu şi eu?

17 gânduri despre „Aşteptându-l pe Moş Nicolae

  1. Poezia ta, ca de obicei și frumoasă, dar și cu morală, cu mult umor și multe…pățanii, mi-a făcut un mare dor de ziua cu ghete cremuite și lustruite, așezate pentru a-și primi cadourile! Mă bucuram și de o pungă cu bomboane și o portocală. Acum sunt alt pretenții și e firesc să fie așa. Te pup, seară minunată ca poezia ta, dragă Auraș! 🙂

  2. Moșul are suflet bun,
    Asta ghetele o spun,
    Așezate-n fața ușii,
    Îi fac în necaz mătușii.

    Ochi uimiți, fețe frumoase
    Cred în noaptea de mătase.
    Moșul sigur o să vină,
    Cu-o frumoasă tolbă plină!

    • Gina,
      Chiar aşa s-a întâmplat
      Şi tuşa s-a supărat.
      După ce-a văzut potopul
      Ce-a umplut dulce pantoful,
      Mătuşa a decretat:
      Moşul trebuie reciclat:

      Cum s-aducă daruri multe
      Copilului necuminte?
      Reclamase şi la UE
      Dar i-au trimis doar tămâie
      Şi-acum aşteaptă urgent
      Răspuns de la parlament!

  3. Pingback: Dragă Ucenicule

  4. Pingback: Reflexii vegetale « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu