LANSARE CARTE! Vă invit la GAUDEAMUS!


invitatii_litera_gaudeamus2013-poezii-rsvp

Alături de Editura Litera, am bucuria de a vă invita să evadăm din nou în lumea facinantă a copilăriei şi să răsfoim împreună  cartea mea  POEZII PENTRU CEI MICI, duminică 24 noiembrie  a.c. ora 11 la TÂRGUL INTERNAŢIONAL DE CARTE GAUDEAMUS – pavilionul central parter standul Editurii LITERA.

Bianca Brad şi Monica Davidescu  vor însufleţi atmosfera şi din nou actorii păpuşari Petronela şi Vlad Tănase vor anima personajele scrierilor mele. Copiii Şcolii de teatru Corifeu vor interpreta un scurt colaj de poezioare, iar elevii clasei D-nei Maria Ungureanu vor cânta pe versurile scrise de mine.Veţi avea prilejul să primiţi autografe desenate de d-nul Serban Andreescu, cel care a ilustrat admirabil această carte dar şi alte câteva sute de cărţi şi benzi apărute în ţară şi peste hotare.
Veniţi şi veţi reîntâlni prietenii cu drag de carte, vom avea prilejul să ne vedem la chip noi prietenii online, iar copiii sigur se vor simţi bine, fiindcă … doar este lumea lor!

Veniţi şi cred că spiritul copilăriei ce inundă poezioarele ne va face pe toţi să uităm cel puţin pentru câteva zeci de minute grijile cotidiene.

Vă aştept cu toţi stropii de suflet pregătiţi să vă cuprindă pe toţi !

24 de gânduri despre „LANSARE CARTE! Vă invit la GAUDEAMUS!

  1. Bonjour & bravo, ma chère Aurore! 🙂

    calde felicitari si multumiri pentru invitatie la care as da curs daca avionu'(jetu’) privat n-ar fi în revizie tehnica anuala… 🙂 De fapt de mâine pâna duminica-seara vom fi în Tara Bastilor, week-end oferit de copilasii nostri… Ma voi gândi la tine si sunt onorata sa te cunosc dincolo de blog, iar daca voi avea nepoti, te voi ruga sa-mi expediezi aceste minuni! Pâna una, alta: carpe diem et gaudeamus igitur! 🙂 Lansarea va fi cu siguranta minunata, ca aurorele boreale… 🙂

    cu-acelasi drag amical, Mélanie

    • Melanie, mă gândeam că poate totuşi teleportarea începe să funcţioneze de dragul celor care vor să se cunoască personal! Iţi doresc din tot sufletul să ai nepoţi fiindcă sunt o binecuvântare pentru bunici şi … să vină ei că toate cărţile mele apărute şi viitoare vor ajunge cu siguranţă la ei, aşa cum a ajuns cândva medicamentul de la tine la nepoţelul meu, dar evident să fie într-o conjunctură fericită. Te voi simţi aproape fiindcă mă voi gândi la tine. Cu mare drag.

  2. Un eveniment minunat! Tare mult ne dorim să ajungem măcar la una dintre aceste frumoase lansări ale cărţilor dvs.
    Felicitări şi… la multe înainte, doamna Aurora! 🙂

    • Să fie! Vă aştept cu drag şi-mi veţi fi la fel de dragi şi dacă condiţiile meteo nu vă vor lăsa să plecaţi de acasă cu Sara. Eu promit să să continui seria cărţilor, aşa că veţi avea ocazii. Sănătoşi să fim!

  3. Aș vrea să fiu și eu acolo, „dar rana din pulpă nu mă lasă”.
    Glumesc. Pur și simplu nu am drum prin capitală, dar m-aș bucura să văd măcar câteva fotografii de la eveniment. Aici și/sau pe FB.

  4. Pingback: Toamna se numără lansările | Adrian Voicu

  5. Pingback: Neliniştitu' » Post Topic » Toamna se numără lansările

      • Mi-am dat seama imediat ! Altfel nu ai fi scris, iar felul în care ai făcut-o mi-a adus confirmarea, dar tu eşti un om cu o structură aparte şi nu este prima oară când îţi spun. Mulţumesc, mulţumesc mult.

Lasă un comentariu