Alfabetul in versuri Litera Ă

De la alfabetul în versuri lipsea poezioara pentru litera Ă. Acum este complet tot alfabetul şi
vă invit: mămici şi cadre didactice să-l folosiţi pentru micuţii care încep să desluşească lumea cărţii!

Ă e-un A cu pălărie
Şi e bine să se ştie
Fiindcă Ă dacă n-ar fi
Nici nu am putea citi:
Casă, ladă, pălărie,
Cucoană şi jucărie.
Să-l reţinem nu e greu
Fiindcă-l întâlnim mereu
Şi e foarte important
Sa-l scrim cum am invăţat,
Că de-i uităm pălăria
Se încurcă vorbăria
Şi în loc de pături mari
Ne-nvelim cu paturi tari!

22 de gânduri despre „Alfabetul in versuri Litera Ă

  1. Acum am aflat de existența acestui alfabet în versuri.Te felicit Aurora.Este o unealtă deosebit de bună la’ndemâna dascălilor.Sper că este o reușită și că învățătorii fac uz de el.Bravo!

  2. : ) Eu prefer sa te numesc invatatoarea noastra a tuturor oamenilor si mici si mari. Si stii de ce Aura ? Pentru ca ne-ai invatat si ne vei invata importanta si frumusetea lucrurilor mici.

    Te pup!

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Creație de diplomă, premiu și creație de parfum

  4. Ai făcut dreptate unei litere şi totodată unui sunet care nu are onoarea de a începe niciun cuvânt. De aceea e, poate, şi greu de reţiunut. Îmi place tare mult tâlcul din final, care arată importanţa şi utilitatea sa. Toată poezia are farmecul, rima, ritmul şi vocabularul unei ghicitori. Felicitări că ai încheiat alfabetul! Eu aş face şi pentru cifre poezii 🙂

  5. Vreau sa fiu prima care te felicita pentru EXTRAORDINARA reusita a nepoatei tale dragi, Premiul I International la Olimpiada de biologiae, editie gazduita de Coreea anul acesta. E exceptional, felicitari fantasticei tale nepoate, absolventa de liceu si acum, studenta la Medicina, strangeri de mana calde si plecaciuni in fata muncii si inteligentei! Succes in continuare!

    • Mirela, îţi mulţumesc pentru felicitări, dar fac corectura de rigoare: nepoţica mea Mihaela Georgescu a obţinut la această olimpiadă medalia de argint, deci locul II care mi se pare la fel de onorant ca si locul I avand in vedere că este vorba de o competiţie în cadrul elitei elevilor lumii. Luni seara am sa postez pe blog mai amanuntit această uriaşă reuşită.

  6. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 26) « Blogul lui Teo Negură

  7. Aurora, esti minunta! Pacat ca n-am „A cu palarie” pe tastatura 🙂 🙂 , pacat ca nu te-am cunoscut acum 3 – 4 ani cand buchiseam alfabetul.
    Intre timp, insa, vreau sa iti spun ca am descoperit leacul minune pentru „nu mai pot, m-am saturat” – lectiile inot. Le recomand tuturor cu toata increderea.
    Te imbratisam cu drag!

  8. Pingback: Ars poetica « Caius

Lasă un comentariu