27 de gânduri despre „King – păunul Lianei (sora mea)

    • Incertitudini, după cât de răutăcios este în comportament, cred că într-un fel sau altul ştie că este arătos! prea bate orice pasăre întâlneşte în cale, exceptând perechea lui! Sunetul pe care îl scoate este de fapr un ţipăt care face să se ridice părul măciucă dacă nu ştii despre ce vietate este vorba.

  1. Copil mic fiind,în Turda,tatăl meu m-a dus la grădina zoologică din oraș.Acolo am văzut prima dată un păun,iar când păunul mascul și-a desfășurat penele cozii,în toată splendoarea lor,m-am speriat,am rupt-o la fugă ascunzându-mă.Au trebuit să mă aducă înapoi,după „reanimare” bineînțeles să văd minunea.

    • Ervin, sunt convinsă că acum se întâmplă invers: gândesc că trebuie să fii strigat de câteva ori ca să îţi desprinzi privirea de la un păun ce-şi desfăşoară penajul cozii !

    • Costin, nespus de bucuroasă şi onorată de vizită îţi urez bine ai venit ! Da, este impresionant cât de mare şi frumoasă îi poate fi coada când şi-o desface ca pe un evantai!!!

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 69) « Teo Negură

  3. Pingback: Iubirea ne-a jefuit! « Gabriela Elena

  4. Pingback: Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 19 « Link-Ping

  5. Pingback: E timpul pentru îngheţată! « Mirela Pete. Blog

  6. Vaaaaiiii… este superb. La cum arata, nici nu ma mira ca e un rasfatat. Are motive sa se creada rege peste celelalte pasari. De l-ar fi avut bunica mea in curte cred ca nu-mi mai luam ochii de la el. Sunt convinsa ca toata lumea il admira. 🙂

  7. Aura, oare cat poate sa paleasca arta in fata minunilor naturii?E atat de lipsita de forta in fata a cea ce realitatea ne da ca exemplu! Si totusi, continuam noi, daruitii, sa ne exprimam prin arta. Dar uite paunul acesta cat este de spectaculos! Minunat! 🙂

    • Mirela, ai dreptate. Natura plăsmuieşte frumuseţi pe care omul nu este în stare să le reproducă. In natură totul este de un echilibru imposibil de realizat, oricât ne-am strădui noi. Evident sunt realizări umane în faţa cărora ne înclinăm cu admiraţie şi respect pentru harul ce le+a fost dat.

  8. Pingback: Cele mai dulci cofetării din Cluj « Clipe de Cluj

  9. Pingback: Miercurea fără cuvinte 6 – faleze de apă « Teo Negură

  10. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Aluzii « Mirela Pete. Blog

  11. Pingback: miercurea fara cuvinte-4(Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

  12. Pingback: Porțile și bastioanele Clujului – part 1 « Clipe de Cluj

  13. O frumuseţe de pasăre! „Ochii” de pe penele cozii sale falnice, par că te privesc. Dar ţipătul pe care îl scoate, cu adevărat este înfricoşător.

  14. Pingback: Porțile și bastioanele Clujului – part 2 « Clipe de Cluj

  15. Pingback: And the winner is… « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu