La munte

De ieri sunt la munte. Imi fusese tare dor să revăd aceste locuri minunate. Am să las câteva imagini să vorbească în locul meu:

 Munţii Piatra Craiului străjuiesc înălţimile

Munţii Bucegi, mai păstrează încă puţină zăpadă pe creste.

  Florile de „nu mă uita” m-au aşteptat şi mi-au ieşit în cale !

 Liliacul este la mare concurenţă de parfum cu florile de măr. Câştigător…  oricine  stă în preajma lor, fiindcă îmbătat de mireasmă  nici nu va fi nevoie să fie poet ca să scrie o poezie…

     Soarele în asfinţit aruncă peste Bucegi o ultimă văpaie înainte de lăsarea întunericului nopţii. Prinzând momentul, am făcut această fotografie de la fereastra camerei din care vă povestesc acum.

40 de gânduri despre „La munte

  1. Aurora, e minunat muntele, e minunat la tine, sigur voi ajunge in iulie! Dar stii ce e extraordinar? Ca tu trăieşti acolo o a doua primăvară Liliacul e în floare, e prospăt, pomii sunt înfloriţi, e o feerie să vezi o a doua primăvară în acelaşi an! Verdele tău miroase a iarbă crudă, peisajul e grandios şi seninul necuprins…Torul e mai pur şi mai prospăt decât oriunde altundeva. Eşti o fericită şi mă bucur pentru tine! Weekend minunat! 🙂

    • Ervinn, sunt convinsă că oriunde în lume sunt locuri minunate, dar aici este acasă şi … oare poate fi undeva mai bine ca acasă? Mă bucur, mă bucur de fiecare clipă şi mă gândesc cu drag la toţi prietenii mei răspândiţi în lume şi cărora ştiu că le este dor!

  2. Pingback: Poveste de vis (36) « Teo Negură

  3. Pingback: La dude (reluare) | Blogul lui Nea Costache

  4. Pingback: Destin… « lunapatrata

  5. Pingback: A verde crud « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  6. Pingback: …si ei? « lunapatrata

  7. Pingback: O pată de culoare pe pânza vieţii « Gabriela Elena

  8. Frumoase peisaje. Ce dor îmi e de munte. Dar nu vine odată concediul ăla? Direct în vârf de munte aterizez. 😀 Te îmbrăţişez cu drag! Ai grijă de tine!

  9. De ce vrei tu sa faci rau unora? Peisajul este superb. Acum o sa ma duc sa dorm linistit (pentru ca in 5 ore trebuie sa plec la serviciu) si am sa visez ca alerg pe acele creste.
    Multumesc.

  10. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 70) « Teo Negură

  11. Pingback: Dar dacă marijuana a vindecat cancerul? « munteanul

    • Mircea, de aici mi se trage pozitivismul meu. Vizitează aceste locuri şi vei fi întinerit până la vârsta copilului care vede numai partea frumoasă a lumii!! Fii binevenit ! oricând vei avea un loc rezervat!

  12. Ziua buna…
    superbe albastrul, verdele si aerul din vecinatatile Branului. superbe toate prin cuvintele si privirea ta…
    toate cele bune!

    • Flavius, ziua bună! Mă bucur de reîntâlnire. Şi eu am neglijat să mai apar pe la tine… Ce să facem? Nu reuşim să cuprindem tot ce am dorim! Fiind braşovean vezi imaginile surprinse de peliculă, ca şi cum le-ai vedea aevea… doar le cunoşti atât de bine! Câteodată te invidiez că locuieşti permanent acolo …

Lasă un comentariu