CE SĂ FIE ?

iiarna

Dimineaţa asta-mi pare
C-ar avea altă culoare.
Prin fereastră de privesc,
Peste tot, doar alb zăresc!

Pe pământ, pe pomi, pe case…
Toate-s albe şi frumoase.
Şi ca să mă mir de tot,
Chiar şi Rex e alb pe bot.

Ce să fie? Ce să fie?
Sigur nu este hârtie
Şi zic eu, că nici a vată
Nu prea pare că arată.

Măi să fie, n-o fi frişcă?
Atunci, sigur se confiscă:
Merg şi-o iau pe toată eu
Şi mănânc din ea mereu!

67 de gânduri despre „CE SĂ FIE ?

  1. Poa-sa fie ciocolata
    D-aia alba si gustoasa!

    Ori albusul de la oua
    De ni-l bate mama noua
    La briose ori fursecuri
    Si-alte asortate checuri?

    Ori o fi vreun blid cu lapte
    Varsat peste neagra noapte?

    Sau o fi alt dar divin
    Cernut noaptea din senin?

    Ce sa fie, ce sa fie?
    Ca l-as vrea-ntro farfurie!
    🙂

    • Neveu, ia să-ţi deschizi un blog de poezie pentru copii, că imaginiţie se vede cât cuprinde, versul este săltăreţ iar conţinutul amuzant şi sunt convinsă că micuţilor le-ar plăcea la fel de mult pe cât îmi place mie! Hai! La treabă!

    • Albina, fără vax! Mulţumesc!Şi eu te admir pentru umorul cu care scrii! Cred că dacă ne-am întâlni la un ceai de fructe de pădure- îmi place mai mult decât cafeaua – nu am putea să-l sorbim din cauza râsului (evident, nu mă refer la cel din pădure, că doar n-o veni să-şi revendice fructele!)

  2. Pingback: Parfum de Ingeri « my heart to your heart

    • Acuvio, sărbătorile de iarnă, parcă nu au nici un farmec dacă nu este zăpadă! Când aprecierile bune vin de la cineva atât de exigent cum am observat citindu-te, nu pot decât să mă onoreze. Mulţumesc

  3. Aurora, îti întorc vizita cu drag: simpatice versuri, frumoasa imagine ai ales, o fi cumva casuta lu’ Mos-Craciun?!… 😉 Si-apoi, cui nu-i place frisca?!… 🙂 Sanatate si-o zi senina, ca-n poza! 🙂

  4. Pingback: Maşina e pe stradă « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  5. Pingback: Lătrături ocoşe (121212) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  6. Pingback: Jocul de-a pozele – 12.12.12 « Florina Lupa Curaru

    • retelistica,
      Rex ar fi cu mult mai încântat să vă ştie „părerea proprie şi personală” în legătură cu acea materie albă, pufoasă şi rece. Până atunci, şi mai încurcat ca până acum, Rex vă transmite lătrăturile lui uimite, nepriocepând nici în ruptul capăului ce legătură are el cu serviciile de administrare servere externalizate, oricât de sfinte ar fi acestea. Meditaţi, vă rog!

    • Cella, până nu am intrat pe linkul indicat, nu-mi dădeam seama dacă acel „dar”, era folosit în chip de conjuncţie, sau substantiv(dar=cadou) şi nu înţelegeam ce vrei să spui, mergeam cu gândul că insinuezi un plagiat. Acum am înţeles că este vorba de un cadou pe care ni-l faci nouă bloggerilor, şi-ţi mulţumesc pentru acel dar virtual care mi-a trezit nostalgia vremurilor în care eram şi eu copil.

      • îmi pare rău.. nu m-aș fi gîndit,,
        promit să fiu mai atentă
        ziceam că în virtual dăruim că-i ma potrivit ”dar”..
        ”cadou” îmi părea mai aproape de concretul unui gest din ”lumea reală”:)
        mulțumesc că mi-ai zis..
        te îmbrățișez!

  7. Pingback: Un turdean, aproape … oarecare « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  8. Pingback: Lătrături ocoşe (161212) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  9. Pingback: Cadouri și zodii « Mirela Pete. Blog

  10. Pingback: Ceva bun « Mirela Pete. Blog

  11. Pingback: Romantic vintage pink « Mirela Pete. Blog

  12. Ca de obicei, dragă Auraș, plec de aici cu inima întinerită, cu zăpadă curată pe umeri, cu aer proaspăt în nări, redevenind copil! Plină de prospețime și de bucuria iernii, poezia ta.
    Mai vorbim noi, dar îți urez de pe acum Crăciun luminos, vesel și frumos, alături de cei dragi ție. Te îmbrățișez cu mare drag! 🙂

    • Mirela, prin felul în care ordonezi cuvintele, reuşeşti de fiecare dată să transmiţi căldură şi sinceritate. Iţi mulţumesc pentru gândurile tale frumoase şi pentru generozitatea cu care îmi apreciezi scrierile ! Mulţumindu-ţi pentru urări, îţi doresc ca sărbătorile ce vin să fie aşa cum ţi-ai dori!
      Te îmbrăţişez la rându-mi cu mare, mare drag.

    • Carmen, să vină vara! Şi iarna este frumoasă, dar mult prea imprevizibilă. Dar varaaaaa!!! Vara este cea care ne cheamă în munţi şi pe plajele mărilor! Nu am decât să întind mâna şi pot să cuprind mâna ta şi împreună să nu lăsăm nici un loc neumblat!

  13. Pingback: Cotidianu-n poze – 161212

  14. Pingback: Atelier X (10) « Mirela Pete. Blog

  15. Pingback: Apocalipsicală feisbuchistă :)) « Blog de Tury

  16. Pingback: Lătrături ocoşe (251212) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  17. Pingback: Norocul şi-l face omul

  18. Pingback: Anterevelionan « Blog de Tury

  19. Pingback: Plaisirs … d’amour

  20. Pingback: Jocul de-a pozele – 01.01.13 | Florina Lupa Curaru

  21. Pingback: Plăceri în Soare « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  22. Pingback: Cititor în gânduri | Ulise al II-lea cel Ocoş

  23. Pingback: Pe chibrituri: Paza contra incendiilor « Blog de Filumenistă

Lasă un comentariu