36 de gânduri despre „Concordie

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Pisicologie

  2. La tine e raiul pe pământ, asta-i clar! Cățeii sunt minunați, pisicuțele sunt niște frumuseți scumpe, ai de toate soiurile și culorile, distracție, viață! Am publicat poezia din comentariu, e foarte reușită. Cu subiectul PISICA, va ieși o carte celebră, am convingerea. Merită și merităm. Și merită micile feline! 🙂

    • Mirela, noroc că stau la curte şi raiul acesta este numai afară, că dacă ar patrula toată trupa zoologică prin casă, este clar că eu ar trebui să mă mut pe acoperiş!!!! In ce priveşte proiectul comun… să fie pe gândul tău!

  3. Pingback: Întâlnire de gradul III | Ioan Usca

  4. Pingback: Poate e mai mult decat poti intelege « Gabriela Elena

  5. Pingback: Împărăţia apelor I « World of Solitaire's Blog

  6. Pingback: Luis Pastori (n. 1921) – Strada « Orfiv

  7. Pingback: Dacă tu… « Blogul lui Teo Negură

  8. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Bucuria primei zile. De școală!

  9. Pingback: Împărăţia apelor II « World of Solitaire's Blog

  10. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 33) « Blogul lui Teo Negură

  11. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Santal și parfum

  12. Pingback: Septembrie | Ioan Usca

  13. Pingback: Câinele de pază al președintelui «

  14. Pingback: Zmeul (II) | Gabriela Savitsky

    • Munteanul, este firesc să fie aşa, atâta timp cât blogul meu se adresează în special micuţilor a căror singură grijă este joaca ! Important este să ai încă suflet de copil, sau măcar un strop!
      Cu plăcere aş fi oferit reciprocitate trecându-vă şi eu la legături, dar adresa blogului dumneavoastră nu este vizibilă.

Lasă un comentariu