UN DAR PENTRU MOŞ CRĂCIUN

Moş Crăciun, Moş Crăciun!
Eşti atâta de bătrân,
Că un pic m-am speriat …
Şi era să fug sub pat !!!

Mă întreb eu câte-odată:
Singur colinzi lumea toată,
Cu renii la sănioară
Alergând în fapt de seară?

Uite: dacă ţi-ar plăcea,
Eu ţi-aş da racheta mea.
Renunţ la ea pentru tine
Dar… să vii mai des la mine!!!

23 de gânduri despre „UN DAR PENTRU MOŞ CRĂCIUN

  1. Ne pregătim sufleteşte pentru una dintre cele mai frumoase întâlniri ale anului. Şi redevenim copii, aducându-ne aminte de vremurile în care nici nu ne lua somnul şi aşteptam cu sufletul la gură venirea Moşului… Miroase a zăpadă care va să vină, a gânduri bune şi a poveste…

    „Uite, dacă ţi-ar plăcea,
    Eu ţi-aş da racheta mea.
    Renunţ la ea pentru tine
    Dar… să vii mai des la mine!!!”

    Ce bine ar fi…

    Gânduri bune, Aura, din partea noastră!

    • Cristian, vă întorc însutit gândurile bune şi mă bucur să vă regăsesc în acelaşi univers al iubirii.
      Ce+i drept, m-am cam grăbit cu poezioarele pentru Moş Crăciun, dar vreau să aibă timp copiii să le înveţe pentru a-l întâmpina pe Moş în cadru de sărbătoare.

  2. Pingback: hotarare « Rokssana's Blog

    • Luminita, bine ai venit printre stropi de suflet! M-ai făcut să râd gândind la hunii tăi cei mici! Te rog să-mi spui impresia „hunilor”. Este important pentru mine, fiindcă aprecierile copiilor sunt cele mai sincere ..

    • Adrian, să-ţi trăiască băieţelul! Câţi ani are? Mă bucur că poezia mea îţi place, dar aş fi infinit mai bucuroasă dacă i-ar plăcea băieţelului tău! Pentru el, dacă îmi spui numele şi vârsta sunt gata să îi fac o poezioară!

  3. Îţi dai seama câte rachete ar primi? Cosmonaut îl facem pe Moş Crăciun. 😀 Fiecare copil îşi doreşte să vină Moşul mai des pe la el. Cât de des vrea Moşul să treacă pe la fiecare, e alegerea lui. Dar măcar să nu uite pe niciunul.
    Seară frumoasă, buni! 🙂

    • Carmen, mă amuză ideea de Moş Crăciun cosmonaut. Cred că voi face o poezioară pe tema aceasta. Mulţumesc pentru idee. Moş Crăciun nu uită nici un copil şi…. nici pe tine. Gânduri dragi de la buni!!!

  4. Pingback: Parfumul zeiței Ciocolată « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: Un mesaj de la Codobatura albă. « Tu1074's Blog

Lasă un comentariu