La mulţi ani Enya!

Trandafir pentru Enya din grădina mea:

  Pentru că astăzi este ziua de naştere a Enyei, frumoasa şi talentata fetiţă a Mirelei Pete, îi doresc multă sănătate, să crească mare şi să devină o celebritate în lumea artelor.
Dedic această poezie Enyei:

La mulţi ani, frumoasă, dulce fată!
Ai 12 ani, ce vârstă minunată!
E vârsta când lumea începe cu tine
Şi tot universul simţi că-ţi aparţine.

Să-ţi fie viaţa lină, ca zborul de condor
Şi visele frumoase ca cerul fără nor!
În cale-ţi cerul, stele să iţi cearnă
Şi trandafiri-n drum, petale să-ţi aştearnă.

Mereu să-ţi fie harul ocrotit de zei,
Şi-n drumul afirmării să straluceşti ca ei.
In curcubeu să-nmoi penelu-ţi măiestrit,
Culoare să aştearnă aşa cum ai dorit.

Fruntea, laurii mereu să ţi-o-ncunune
Şi-n lumea artelor să fii celebru nume,
Iar mama să-ţi fie-alături să te ocrotească
Şi îngerii din ceruri de rele te ferească!

Şi încă un trandafir, de data aceasta pentru minunata mea prietenă Mirela:

46 de gânduri despre „La mulţi ani Enya!

  1. te asteptam, aurora! 😀 te asteptam cu darul tau in versuri, caci stiam ca negresit vei veni cu frumosul aproape.
    ce om bun esti tu! ce ma bucur a te cunosc! ce dor mi-a fost de tine cand nu te stiam!

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, 12 ani! Minunea mea, să fii fericită!

  3. Enya , eu și Xaba îți mulțumim! Ești un mare OM, PRIETENĂ și POETĂ adevărață ! Mulțumim pentru această superbă poezie, acest articol minunat, aceste urări de suflet, adresate scumpei noastre Enya și îți dorim, la rându-ne, tot binele din lume!

  4. Superbe urarile tale, Aura. Enya le merita cu prisosinta. As indrazni sa spun ca poezia ta face concurenta serioasa celor doi trandafiri. Desi sunt florile mele preferate si ii iubesc enorm, trandafirii palesc in fata versurilor.
    Imi permit sa remarc strofa trei: „Mereu să-ţi fie harul ocrotit de zei,/ Şi-n drumul afirmării să straluceşti ca ei./ In curcubeu să-nmoi penelu-ţi măiestrit,/ Culoare să aştearnă aşa cum ai dorit.”

    • Araceli, cum să nu vibreze sufletul tău sensibil şi frumos când este vorba de urări pentru un vlăstar ! Primele două versuri din strofa trei, fără să ştirbesc darul pentru Enya, ţi le dedic cu aceeaşi dragoste şi ţie şi mai adaug:
      Pe drumul ce-ai ales, mereu să fii în frunte
      Si doar succes să ai de-acuma înainte !

      • Iti multumesc din suflet Aura, si pentru versuri si pentru aprecieri. Cu drag mult, Ara 🙂

      • Ara, cu drag! Le meriţi cu prisosinţă. Nu oricine are curajul de a lua la 25 de ani viaţa în piept, de unul singur, departe de ţară dar reprezentându-i cu brio interesele! Sper ca în curând să fii un nume în lume. Bravo Ara!

    • Octav mulţam de trecere ! La fel şi ţie o săptâmână aşa cum ţi-ai visa să fie ! Si fie, dansăm după muzica pusă de tine şi nu-mi fac probleme fiindcă întotdeauna ai găsit ceva pe placul meu.

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Muzica verii

  6. Pingback: Good old days! Episodul 2: Einstein imi citeste blogul! :D « Ҩ Gabriela Elena

  7. Pingback: Cand inima nu renunta la a mai bate « Ҩ Gabriela Elena

  8. Am venit sa mai miros odata frumosii trandafiri pentru Enya mea, sunt cei mai inrourati si cei mai parfumati dintre toti. Multmsec inca odata si te astept cu noutati! O zi buna buna de tot! 🙂

  9. Pingback: Va vand un pont « Ҩ Gabriela Elena

  10. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Concurs de cozi de mâță

  11. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Parfumurile verii. (Parfumul, o provocare, partea 32)

  12. Eu si Enya va multumim tuturor, fiti binecuvantati si stiti cum se soune: asa cum uram fiecaruia de bine, sa ni se intample si noua! Asadar, mult bine, sanatate si noroc! 🙂

  13. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii din Cluj

  14. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, Snejinka!

  15. Pingback: Repetabila durere « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  16. Pingback: What do we really want? « Ҩ Gabriela Elena

  17. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Imagini senine și flori în balcoanele mele

Lasă un comentariu