Două poezioare pentru fetiţa Bea

Două poezioare pentru micuţa Bea, fetiţa Mellisei : http://kemell.k5.ro/

PE LAC
Spune raţa mac-ma-mac
Cât de bine e pe lac!
Ga-ga-ga şi mie-mi place,
Strigă gâsca prin băltoace!
După ele boboceii,
Sar prin lacuri ca prâsneii
Clipocind şi făcând stropi…
Ptiu-ptiu-ptiu, să nu-i deochi!ARICIUL
Printre ierburile mici
Merge-n grabă un arici.
E un animal micuţ
Are ţepi, dar e drăguţ.
Seara iese la plimbare
Şi caută de mâncare:
Insecte şi şerpi mai mici,
Hrană bună pentru-arici

33 de gânduri despre „Două poezioare pentru fetiţa Bea

  1. Ce veselie acolo pe lac, Aurora draga! Rate, gaste si bobocei… cu siguranta, Bea va dori acum sa aiba o ratusca 😀 Fetele mele au avut! Cand nu au mai incaput in chiveta la baita, le-am dus la bunica, la curte, si acesta a devenit un motiv in plus pentru vizitele regulate la bunici 🙂
    Aricelul… doarme acum ascuns intre frunze, in fundul gradinii.

      • ne-aţi prins aici 🙂 poi cum altfel… si mai ales dându-le să mânânce supă, ceai şi ce mai prepară ea din spuma din cadă :)) Mă face să-mi doresc să fiu iar mic copil 🙂

      • Aş face asta dacă ar fi inventate de ea, dar am aflat de curând că majoritatea copiilor asa se joacă mai nou in baie(bucătăresc). Altii au renuntat la ratustete plutitoare (e groaznic câte bacterii se strâng înăuntru, unele mămici au tăiat o astfel de jucărie şi s-a îngrozit de ce se acumulase înăuntru din cauza umezelii, monstruleţi giganţi de bacterii stăteau ca la saună:) ) eu nu m-am îndurat să le arunc, îi plac atât de mult fetiţei, si după baie le ţin într-o soluţie cu apă, oţet şi bicarbonat. I-am cumpărat şi răţuşte fără chiţăitoare -pentru a nu mai intra apa înăuntru, dar nu prezintă niciun interes mămăruţei…

        Apropo aveţi şi o poezie cu mămăruţe, buburuze? Tot cotrobăi prin blog 😀

      • Melly, după baie, jucăriile pot fi clătite bine de săpun şi puse la soare sau la ger să se usuce, apoi puse în loc uscat până la viitoarea băiţă!
        Nu am nici o poezie cu buburuze, dar este o idee bună. Mulţumesc!

      • Melly, ai dreptate şi sunt necăjită foc. Blogrollul, categoriile şi bannerele care erau pe blog au dispărut şi în locul lor apar nişte reclame în limba engleză, reclame pe care le văd doar pe calculatorul meu, nu şi la altul. Deci posibil ca nici tu să nu le vezi. Nu ştiu ce să fac!S-ar putea să fie de vină platforma wordpress, nu ştiu dar tare rău imi face.Eu din blogroll îmi accesam lincurile la care doream să merg. Acum trebuie să caut!

      • Ati bifat sau debifat ceva din administrare?

        Si blogul meu tot pe platforma wordpress este…

        ________________________________

      • Mellisa,
        voluntar nu, poate din greşeală să fi clic-uit ceva şi nu mi-am dat seama. O să mai îl „bibilesc”. Din păcate nu am un depanator prin apropiere.

      • Din panou, la Widget-uri, aveti in partea dreapta casutele? cu categoriile, textul cu bannerele, blog-roll-ul etc?

        ________________________________

  2. La vară sper să ne plimbăm împreună pe lacul din Parcul mare al Clujului, să vezi rațele sălbatice care cuibăresc pe insula din mijlocul lacului și bobocii care învață să înoate și, evident, fac mac-mac-mac!
    Cu ariciul avem o poveste veche, îți amintești? Ți-am dăruit un desen, poate îl vei folosi. Ca de obicei, ultima vzită de azi e la tine. Așa că îți spun: noapte bună…Că eu mă apuc de un nou proiect, draga mea Auraș! 🙂

    • Mirela, ariciul este deja pe blog la poezia „Spectacol în pădure”! Cum puteai crede că l-aş fi lăsat să se plictisească într-un sertar? Ştii doar cât de mult îmi plac desenele tale! Nopate bună îţi spun şi eu. Baftă şi deplină reuşită în noul tău proiect!

Lasă un comentariu